Papa Bohat Achay!

I once shared a conversation of my dad and me, with an acquaintance, just reading that conversation brought a smile to my face. A dad is always a girls favorite man, he loves her unconditionally and even if he doesn’t say it (like my dad) there are a zillion ways he’ll show it to you.
So to my Papa, I’d like to say, thank you (even though I know its not enough) but thank you for being who you are, thank you for loving me as I am, thank you for letting me be who I want to be, thanks for tolerating my eccentricity, thank you for letting me fly as high as I wish, thank you for caring enough to want me back, thank you for giving me a home. And my home has always been you!
these are bits of conversation between my dad and me. My sister was travelling to Islamabad and my dad was freaking out (as usual). I was to drive her to the airport and dad insisted on going along to drop her off (gosh dad it's just Islamabad!)

At home...
papa: chalo utho jaldi karo
Me: array mein kia karun uth ke jis ko jana hai woh to tayyar bhi nai hai abhi
Papa: to tum to utho
Me: kia karun uth ke?
Papa: acha is mobile ka peecha choro
Me: acha papa

(his irritation with my mobile usage)

In the car....
Papa: woh (airport security) 2 logon ko andar janay de rahay hain?
Me: han shayad
Papa: acha rokay ge to mein bahar utar jaunga
Me: rokay ge to mein bahar utar jaunga aap chor ke ajaye ga us ko

(his fear of being stopped by the security)

At the airport
Papa: tum hum ko chor ke chali jao
Me: papa aap ko leke jaungi
Papa: yahan is gari ke saamnay park kardo
Me: Jee papa
Papa: acha bas tum chali jao
Me: array yeh andar chali jaye gi to aap kia karein ge? chalein mere saath wapas

Sister and I are at the airline counter collecting her ticket
Papa: yeh tow away zone hai woh gari utha ke le jaye ge
Me: tu mujhay kia bata rahay hain waheen kharay rahay mein aaraha hoon yeh ticket le ke
Papa: tum chali jao na bas mein ajaunga
Me: papa 11:30 ki flight hai check in shuru hogaya hai yeh abhi andar chali jaye gi to aap ko kia milay ga yahan wait kar ke?
Papa: acha jaldi karo yahan ek lamhe ke liye bhi gari mat choro utha ke le jaye ge
Me: us ko khuda hafiz tu karnay dein
Papa: tum gari nikalo
Me to sis: chal bhag ja yahan se tera baap mujhay milnay nai dera!
Papa: tum gari nikalo mein is ko chor ke aaya

(his fear of our car being towed away)

On our way back in the car
Me: papa yeh kis kisam ke kapray pehnay huay hain aap nay?
Papa: han thoray kharab hogaye hain
Me: papa yeh weekend ke baad mein aap ke saray puranay kapray bahar phenk rahi hoon aur agar aapnay kapron ki shopping nai kari to aap ke paas kuch hoga nai, but is weekend ke baad yeh kapray aap ko nai milnay walay
Papa: Quiet!
Papa: mujhay yahan drop kardo
Me: idhar kio aagay karunga na
Papa: nai yaheen kardo
Me: array mujhay waisay bhi aagay se hi to U-turn lena hai
Papa: u turn lena hai but whan pe gari nai rok sakti nai tum
Me: papa mein sab kuch kar sakta hoon
Papa: acha yahan rok do
Me: jee yaheen rok raha hoon
Papa: khana mat bhooljana apna
Me: hmmm nai bhooloonga
Papa: khana mat bhooljana apna
Me: acha acha nai bhooloonga

That was his way of saying I love you. 




Comments

Popular posts from this blog

What would Asma Siddiqui like for her birthday this year (2018)?

Sister at Distance

Cafe Mist & Gelato Affairs